Marek Hanč byl dlouho klíčovým mužem marketingu Andreje Babiše. Navzdory Babišově nevoli ale odešel a v Bruselském diktátu vysvětluje, proč už pro lídra hnutí ANO nechce nikdy pracovat. Poslední měsíce Hanč strávil na Slovensku, kde dělal předvolební kampaň Peteru Pellegrinimu a jeho straně Hlas. V podcastu vysvětluje, jak se liší kampaně a politický marketing v Česku a na Slovensku, nebo to, kdo je nejschopnějším politikem v obou zemích.
Díky podcastu Bruselský diktát pochopíte, že pro nás Čechy má mnohem větší význam dění v Evropě než v Praze a v Česku vůbec. A že to rozhodně není nuda. Poslouchejte Ondřeje Housku a Michala Půra, skutečné insidery, kteří znají bruselské i české zákulisí.
Nejnovější díl a také další podcasty Hospodářských novin si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty i v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.