Tenhle díl podcastu Generační konflikt je o politice. A to způsobem právě tak netradičním, jako výživným. Pozvali jsme marketéra Jakuba Horáka, který v minulých volbách „zařídil“ úspěch pirátské strany. Vysvětluje nám, kde se bere radikalismus mladé generace, v čem vidí podobnost současného Česka s Německem dvacátých let minulého století nebo k čemu je hnutí ANO prezentace na sociálních sítích pro velmi mladé lidi. A samozřejmě jsme nevynechali nový fenomén, kterým je úspěch politického motoristy Filipa Turka u části mladé generace. Ptáme se také, zda dochází ke generačnímu hloupnutí politiky a jestli se budou nakonec vyskytovat ve vteřinových klipech jen citoslovce. A mimochodem: Víte, že v politickém marketingu nakonec všechno funguje úplně stejně jako v nejhloupějších reklamách na prací prášek?

Nejnovější díl a také další podcasty Hospodářských novin si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty i v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist