Mezi rokem 2020 a 2021 vyrostla hodnota trhu s kosmetickými produkty o pět procent. Na první pohled to nevypadá jako moc, ale v době, kdy jsme byli všichni zavření mezi čtyřmi stěnami a naopak se čekal propad, je to fascinující číslo. A analytici předpovídají ještě strmější růst krize nekrize. Protože rtěnku potřebuješ vždycky. A jak jsme zjistili minulý rok k ní do košíku přihodíme i antibakteriální gel, mýdlo a svíčku.

V dalším dílu podcastu Trendspotting HN probereme třeba to, že kosmetický průmysl začíná být konečně inkluzivnější. Ke slovu se dostávají různé typy postav, barev pleti nebo pohlaví. Ekologie navíc dorazila z pleťové péče i do dekorativních produktů, a tak si třeba už i v Česku můžete nechat vytřídit svou make-up taštičku. Probereme opět nové pojmy jako „maskne“, „jeck“ nebo „guasha“ a nakonec zkusíme nahlédnout do křišťálové koule a tipnout si, jaké další fenomény budoucnost přinese. 

Nejnovější díl a také předchozí epizody podcastu Trendspotting si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty a také v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist