Slovní spojení Black Friday začali v Česku mnozí obchodníci používat jako heslo pro výprodej bez ohledu na období v roce. Ten pravý černý pátek ale přichází v tomto týdnu – 24. listopadu. A reklamní kampaně s akčními nabídkami jsou intenzivnější a často také delší než v předchozích letech. Obchodníci, hlavně ti internetoví, totiž zažívají složité období – jejich tržby klesají v meziročním srovnání už téměř dva roky v řadě a na skladech se jim hromadí těžko prodejné zboží. Kdo musí před Vánocemi zabrat nejvíc? A jsou masivní slevy pouze českým specifikem? Také na to odpoví v Ranním brífinku reportér Hospodářských novin Jan Prokeš.

 

V Ranním brífinku držíme krátký formát, právě tak na cestu do práce nebo k rychlé kávě, když jste na home officu. A budeme rádi, když si nás každé ráno najdete na webových stránkách HN nebo ve svých oblíbených podcastových aplikacích.

Nejnovější díl a také další podcasty Hospodářských novin si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty i v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.