Dovolené jsou v plném proudu a s nimi nevyhnutelně přijdou i spory, tedy stížnosti lidí třeba na ubytování a další služby. Šlo by spotřebitelské spory, jako je například taky nespokojenost s dodaným zbožím nebo se zpožděným letem, řešit lépe než dnes? Zeptáme se v Ranním brífinku HN.
V tomto podcastu držíme krátký formát, právě tak na cestu do práce nebo k rychlé kávě, když jste na home officu. A budeme rádi, když si nás každé ráno najdete na webových stránkách HN nebo ve svých oblíbených podcastových aplikacích.
Zkažená dovolená? Pomůžeme spotřebitelům více než stát, tvrdí OnlineMediator. Spory chce řešit jako na Západě
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist