Energetická krize posledních měsíců, kterou navíc v uplynulých týdnech ještě prohloubila válka na Ukrajině, přiměla řadu firem zamyslet se nad tím, jak rychle a zároveň taky dlouhodobě ušetřit za energie. Podle ředitele firmy Schneider Electric pro ČR Vladimíra Tichého je základem energetická efektivita. Firma, kterou řídí, se přitom ekologickému byznysu začala věnovat ještě v době, kdy se o klimatické změně vedly jen akademické řeči. Dnes se ve svém oboru řadí mezi ty nejúspěšnější.

Nejen samotná výroba, ale také způsob spotřeby energie bude mít podle Tichého zásadní potenciál při přechodu k uhlíkové neutralitě. Jak by se podle něj tedy měli byznysmeni stavět k ozeleňování planety? A neskončí nakonec celý Green Deal jen u natírání firem na zeleno? Na tohle i mnohem víc se v novém díle podcastu Green Deal ptali Tereza Beránková a Martin Ehl. 

Green Deal summit