Reklama na alkohol bude jen v noci, bez lidí a s upozorněním na škodlivost pití, navrhuje ministerstvo zdravotnictví. Ministr Adam Vojtěch je přesvědčen o tom, že to spolu s dalšími kroky pomůže snížit spotřebu alkoholu v Česku. Ředitel Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica mezi tím spojitost nevidí a domnívá se, že to jen zbytečně poškodí reklamní průmysl a konkrétní výrobce alkoholu. Poslechněte si jejich argumenty.

Adam Vojtěch podcast HN
Ministr zdravotnictví Adam Vojtěch a ředitel Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica hosté Podcastu HN.
Foto: Honza Mudra

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist