Reklama na alkohol bude jen v noci, bez lidí a s upozorněním na škodlivost pití, navrhuje ministerstvo zdravotnictví. Ministr Adam Vojtěch je přesvědčen o tom, že to spolu s dalšími kroky pomůže snížit spotřebu alkoholu v Česku. Ředitel Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica mezi tím spojitost nevidí a domnívá se, že to jen zbytečně poškodí reklamní průmysl a konkrétní výrobce alkoholu. Poslechněte si jejich argumenty.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist