Dobrý den z Hospodářek, je čtvrtek 13. července. Venku zuří léto a s některými lidmi to dělá divy. Třeba takový Andrej Babiš začal poskakovat na sociální síti TikTok jako rozjuchaný teenager. Je to dobrý důvod podívat se v brífinku na to, jak se proměňuje mytický politický marketing hnutí ANO. Půjdeme na to hned po několika komentovaných byznysových zprávách.

V tomto podcastu držíme krátký formát, právě tak na cestu do práce nebo k rychlé kávě, když jste na home officu. A budeme rádi, když si nás každé ráno najdete na webových stránkách HN nebo ve svých oblíbených podcastových aplikacích.

Nejnovější díl a také další podcasty Hospodářských novin si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty i v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist