Jana Vyhlídalová strávila téměř dvacet let na manažerských pozicích v marketingu velkých korporací, jako je O2 nebo Nikon. Na prahu čtyřicítky se pustila do podnikání, které nápadně kopíruje to, jak roste její syn. Založila obchod a e-shop s rozvojovými dětskými hračkami Kidtown v pražských Dejvicích, pak připojila aktivity KidtownEdu, zaměřené na vzdělávání dětí třeba ve finanční gramotnosti, dodává chytré výukové pomůcky do škol, teď rozvíjí projekt makeITtoday, který formou kroužků učí děti programovat.
V neposlední řadě stála u zrodu iniciativy Plenky v práci, která pomáhá návratu rodičů do zaměstnání. Jak vypadaly začátky jejího byznysu a kde zpětně vidí slepé uličky? Podle čeho se rozhoduje, do čeho vloží energii? Proč v poslední době propadla běhání? A jak se sžila s rolí single rodiče?
Podcast TOP ženy HN si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty a v aplikacích Spotify a Apple Podcasts.
Budovali jsme kapitalismus, práce byla vášní. Dnešní mladí jsou více renesanční, říká Ivana Tykač
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist