"Nechodím do věcí po hlavě, takže plán poskytovat firmám kanceláře mi v hlavě zrál dlouho. Když jsme ho ale začali rozjíždět, tak v roce 2009 přišla do Česka recese a ekonomika byla v útlumu," popisoval Adam Zvada své podnikatelské začátky.
Muselo tedy dojít k přehodnocení celého plánu, původní idea totiž byla, že se společností Scott & Weber vstoupí na realitní trh nejen v České republice, ale také v Maďarsku, Polsku a na Slovensku. "Na svůj byznys jsem si nepůjčil ani korunu, takže jsme si vyhodnotili, že bez investora do toho nepůjdeme a budeme jen v Praze."
Při natáčení podcastu Poprvé několikrát zmiňoval, že je rád, že si na začátku nevzal žádný úvěr. Jenže zároveň to bere jako největší chybu: "Když se ohlédnu do minulosti, kdybych nebyl na začátku tak konzervativní, mohli jsme být úplně jinde."
Ještě než se Zvada pustil do svého podnikání, několik let pracoval v korporátech. Co ho tohle pracovní prostředí naučilo? Proč firma nemůže být rychlokvaška? Musí být budování vlastního byznysu one man show? A jakou roli v jeho podnikání hrály a zahradní grily a cyklistická kola? Nejen na to odpovídal v podcastu Poprvé.
S důstojníky prodával sovičky, filmařům růže a světu nemocniční lůžka. Majitel Linetu rozjel byznys už před revolucí
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist