"Nechodím do věcí po hlavě, takže plán poskytovat firmám kanceláře mi v hlavě zrál dlouho. Když jsme ho ale začali rozjíždět, tak v roce 2009 přišla do Česka recese a ekonomika byla v útlumu," popisoval Adam Zvada své podnikatelské začátky.

Muselo tedy dojít k přehodnocení celého plánu, původní idea totiž byla, že se společností Scott & Weber vstoupí na realitní trh nejen v České republice, ale také v Maďarsku, Polsku a na Slovensku. "Na svůj byznys jsem si nepůjčil ani korunu, takže jsme si vyhodnotili, že bez investora do toho nepůjdeme a budeme jen v Praze."

Při natáčení podcastu Poprvé několikrát zmiňoval, že je rád, že si na začátku nevzal žádný úvěr. Jenže zároveň to bere jako největší chybu: "Když se ohlédnu do minulosti, kdybych nebyl na začátku tak konzervativní, mohli jsme být úplně jinde."

Ještě než se Zvada pustil do svého podnikání, několik let pracoval v korporátech. Co ho tohle pracovní prostředí naučilo? Proč firma nemůže být rychlokvaška? Musí být budování vlastního byznysu one man show? A jakou roli v jeho podnikání hrály a zahradní grily a cyklistická kola? Nejen na to odpovídal v podcastu Poprvé.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist