Na to, aby nějaká banální událost opanovala veřejné dění i média, stačí někdy málo. A teď v říjnu to ukázala česká armáda. Cvičila fiktivní scénář, při kterém je NATO napadeno z Východu – nešlo však o samotný boj, ale spíš o to, co to způsobí v zázemí a v informačním prostoru.

A protože to cvičení pořádala 91. skupina informačního boje české armády, dokázala ho médiím prodat mnohem lépe, než bývá u armádních cvičení obvyklé. Nebo ještě přesněji – před zprávami z něj se nedalo v posledním týdnu dost dobře schovat. Co udělala armáda jinak a proč teď bude s influencery pracovat výrazně víc? Hostem Ranního brífinku je plukovník Ivo Zelinka, velitel 91. skupiny informačního boje Armády České republiky.

V Ranním brífinku držíme krátký formát, právě tak na cestu do práce nebo k rychlé kávě, když jste na home officu. A budeme rádi, když si nás každé ráno najdete na webových stránkách HN nebo ve svých oblíbených podcastových aplikacích.

Nejnovější díl a také další podcasty Hospodářských novin si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty i v mobilních aplikacích Spotify nebo Apple Podcasts.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist