Ve svých 33 letech je Michaela Steinhauser spolumajitelkou úspěšné firmy Skinners, která vyrábí unikátní produkt – ponožkoboty, tedy jakési pevné ponožky se speciální podrážkou, jež pevně obepínají chodidlo. Patentem chráněné „skinnersky“ vznikají v Česku a prodávají se ve 120 zemích světa.
V byznysu jim pomohla pandemie, kdy lidé ve velkém vyráželi do přírody a investovali do zdraví. Jen loni se jim zdvojnásobily tržby a do světa poslali 240 tisíc párů ponožkobot. Teď Skinners plánují rozjet ostrou výrobu svých prvních barefoot bot, na něž na Hithitu vybrali potřebnou částku za pouhých osm hodin.
Proč měla Michaela Steinhauser potřebu zúročit své byznysové zkušenosti jako mentorka? Jak se Skinners podařilo český výrobek vykopnout do světa? Jak velkou výzvou pro ni je skloubit vedení firmy s péčí o několikaměsíčního syna? A proč se jí osvědčilo občas se zastavit a myšlenky dát na papír?
Podcast TOP ženy HN si můžete poslechnout na našem webu v sekci Podcasty a v aplikacích Spotify a Apple Podcasts.
Kandiduji díky postiženému synovi. I nejmenší človíček má být slyšet, říká marketingová šéfka Mattelu
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist